Сыбайлас жемқорлыққа қарсы комплаенс қызметі

Комплаенс (ағылшын тілінен compliance-сәйкестік, етістіктен шыққан to comply-сәйкес болу) – сөзбе-сөз сәйкестікті білдіреді, яғни сұрау немесе нұсқау бойынша әрекет ету.

Сәйкестік қандай да бір ішкі немесе сыртқы талаптарға немесе нормаларға сәйкестікті білдіреді.

Комплаенс ұғымы Орталық Азия мен Кавказ елдерінде 2000 жылдардың басында пайда болды, ең алдымен банктер тәуекелдерді басқаруға қызығушылық танытты. Біраз уақыттан кейін сәйкестіктің болуы басқа секторлардағы компаниялар үшін де қажеттілікке айналды.

2020 жылдың 06 қазанында Қазақстан Президенті «Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл мәселелері бойынша кейбір заңнамалық актілерге өзгерістер мен толықтырулар енгізу туралы» Қазақстан Республикасының Заңына қол қойды, онда квазимемлекеттік сектор субъектілерінде комплаенс-қызметтерін құру саласындағы түзетулерге назар аударылды.

2020 жылдың 17 қазанынан бастап «Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл туралы» Қазақстан Республикасының 2015 жылғы 18 қарашадағы № 410-V ҚРЗ Заңының (бұдан әрі-заң) 16-бабының 3-тармағына сәйкес квазимемлекеттік сектор субъектілерінде нормативті түрде сыбайлас жемқорлыққа қарсы комплаенс-қызмет функцияларын орындайтын құрылымдық бөлімше немесе жауапты тұлға айқындалды.

Сыбайлас жемқорлыққа қарсы комплаенс-қызметтің негізгі міндеті осы ұйымның және оның қызметкерлерінің Қазақстан Республикасының Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл туралы заңнамасын сақтауын қамтамасыз ету болып табылады.

Заңдарды іске асыру шеңберінде директорлар Кеңесімен «Халықаралық Туризм және меймандостық университеті» Коммерциялық емес акционерлік қоғамның (бұдан әрі – Қоғам) ұйымдық құрылымында, Директорлар кеңесіне есеп беретін Сыбайлас жемқорлыққа қарсы комплаенс-қызметі құрылды,  2022 жылғы 21 сәуірдегі №1 хаттама.

Қоғамның Директорлар кеңесінде  Сыбайлас жемқорлыққа қарсы комплаенс – қызметтің (бұдан әрі – қызмет) басшысы тағайындалды, 2022 жылғы 27 желтоқсандағы №9 хаттама.

Қызметтің негізгі мақсаттары:

  • қоғамның және оның қызметкерлерінің Қазақстан Республикасының сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-шаралар туралы заңнамасын сақтауын қамтамасыз ету;
  • сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-шаралардың іске асырылуына мониторинг жүргізу.

Қызметтің міндеттері:

  • қоғамның және оның қызметкерлерінің сыбайлас жемқорлық құқық бұзушылықтардың алдын алу және алдын алу құралдарын енгізуін қамтамасыз ету;
  • қоғамдағы сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл жөніндегі шаралар жүйесін тиімді іске асыру;
  • қоғамда сыбайлас жемқорлық тәуекелдеріне ішкі талдау жүргізуді қамтамасыз ету;
  • сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл мәселелері бойынша сыртқы реттеу талаптарының және үздік халықаралық практиканың сақталуын қамтамасыз ету;
  • Заңға сәйкес сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимылдың негізгі қағидаттарының сақталуын қамтамасыз ету.

Мен сыбайлас жемқорлыққа қарсымын!

Я против коррупции!

I am against Corruption!

Қазақстан Республикасының сыбайлас жемқорлыкқа қарсы кызметі
Антикоррупционная Служба Республики Казахстан
Anti-corruption agency of the Republic of Kazakhstan

Call-орталық 1424 (қонырау шалу тегін)
Call-центр 1424 (звонок бесплатный)
Call-center 1424 (toll-free call)

Мырзахметов Берік Мүслімұлы

СЫБАЙЛАС ЖЕМҚОРЛЫҚҚА ҚАРСЫ КОМПЛАЕНС – ҚЫЗМЕТ БАСШЫСЫ

Оқытушыларды, қызметкерлер мен студенттерді сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл мәселелері бойынша қабылдау кестесі

Қабылдау күні мен уақыты:

Күн сайын дүйсенбіден жұмаға дейін сағат 9.00-ден 18.00-ге дейін, үзіліс сағат 13.00-ден 14.00-ге дейін.

Мекен-жайы: Қазақстан Республикасы, Түркістан облысы, Түркістан қаласы, Рабига Сұлтан Бегім көшесі, 14 А

Байланыс телефоны, электрондық мекенжайы:

 моб.тел: +7 776 731 7124,  

E-mail: b.myrzakhmetov@iuth.edu.kz

Сенім поштасы: b.myrzakhmetov@iuth.edu.kz

Бізбен байланыс