Сыбайлас жемқорлыққа қарсы комплаенс-қызмет

КОМПЛАЕНС- ҚЫЗМЕТТІҢ МАҚСАТЫ

Сыбайлас жемқорлыққа қарсы комплаенс-қызметінің негізгі мақсаты «Халықаралық туризм және меймандостық университеті» КЕАҚ мен оның қызметкерлерінің Қазақстан Республикасының Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл туралы заңнамасын сақтауын қамтамасыз ету, сондай-ақ сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-шаралардың іске асырылуына мониторинг жүргізу болып табылады.

КОМПЛАЕНС- ҚЫЗМЕТТІҢ БАҒЫТТАРЫ

Комплаенс-қызметтің қызметі мынадай бағыттарда жүзеге асырылады: Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимылдың ішкі саясатын және Университеттегі мүдделер қақтығысын анықтау және реттеу саясатын әзірлеу, Университет қызметіндегі сыбайлас жемқорлық тәуекелдеріне ішкі талдау жүргізу, анықталған сыбайлас жемқорлық тәуекелдеріне мониторинг жүргізу және оларды жою бойынша қабылданатын шаралар, Университетте сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыру мәселелері бойынша түсіндіру іс-шараларын жүргізу, мүдделер қақтығысын анықтау, мониторингілеу және реттеу жөнінде шаралар қабылдау, оның ішінде жұмысқа орналастыру, сатып алу және бизнес-процестер мәселелерінде.

КОМПЛАЕНС-ҚЫЗМЕТТІҢ НЕГІЗГІ МІНДЕТТЕРІ

  • университеттің және оның қызметкерлерінің сыбайлас жемқорлық құқық бұзушылықтардың алдын алу және алдын алу құралдарын енгізуін қамтамасыз ету;
  • университетте сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл жөніндегі шаралар жүйесін тиімді іске асыру;
  • университетте сыбайлас жемқорлық тәуекелдеріне талдау жүргізуді қамтамасыз ету;
  • сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл мәселелері бойынша сыртқы реттеуші талаптардың және үздік халықаралық практиканың сақталуын қамтамасыз ету;
  • Қазақстан Республикасының Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл туралы заңнамасына сәйкес сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимылдың негізгі қағидаттарының сақталуын қамтамасыз ету.

КОМПЛАЕНС- ҚЫЗМЕТТІҢ ҚҰРАМЫ

Комплаенс-қызмет басшысы

Бейсембаева Динара Ельгеевна

Ректорат, № 11 кабинет

d.beisembaeva@iuth.edu.kz