Білімі:
- 2009-2013жж. Т. Рысқұлов атындағы Қазақ экономикалық университеті (Алматы, Қазақстан), Қызмет көрсету саласындағы бакалавр;
- 2014 University of Reading (Англия), Pre-sessional English courses
- 2015 University of Leeds (Англия), Academic English for Postgraduate studies
- 2015-2016 Master of Science, «Халықаралық туризм менеджменті» мамандығы бойынша ғылым магистрі, Суррей университеті (Гилфорд, Ұлыбритания)
- 2022-2026 «Туризм менеджменті» мамандығы бойынша PhD докторантура, Аланья Алааддин Кейкубат университеті (Алания, Түркия)
Жұмыс тәжірибесі:
Академиялық:
Осы ұйымда 2023 жылдың 1 қыркүйегінен бастап жұмыс істейді
MSc. Ғылым магистрі, Аға оқытушы
Marketing of the tourism and hospitality industry; Leadership; Design and promotion of tourist products in the international and domestic markets; Көшбасшылық; Technology and organization of tour operator and tour agent activities.
Білім беру ұйымдарындағы бұрынғы жұмыс орындары:
Академиялық: Халықаралық инженерлік-технологиялық университет
- 2020 – 2023: «Экономика және бизнес» кафедрасының лекторы
Академиялық: Qolday Кәсіпкерлік орталығы
- 2022-2023 у.г. Бизнес-тренер, Оқу департаменті
Академиялық: К. Сағадиев атындағы Халықаралық бизнес университеті
- 2018 – 2022: «Туризм және қонақжайлылық» кафедрасының аға оқытушысы
Академиялық: Narxoz Университеті
- 2016-2018 «Туризм және сервис» кафедрасының оқытушысы
Біліктілікті арттыру курстары және жетістіктері:
- 05.2024 – 29.05.2024 Жасанды интеллект (AI) және EdTech цифрлық технологияларын білім беру, тілдерді оқыту мен ғылыми зерттеу саласына интеграциялау, Назарбаев Университеті және Халықаралық Түркі Академиясы
- 12.2023-23.12.2023 Ғылыми зерттеулердің әдістемесі: деректерді жинау және талдаудың сандық және сапалық әдістері, Қазақстан Республикасы Ғылым және жоғары білім министрлігі, Ғылым комитеті, Экономика институты
- 2021-2022 Түрік тілі курсы С1, TOMER, Аланья Алааддин Кейкубат университеті, Түркия
- 11-22 қаңтар, 2021 , Қысқы ғылыми-әдістемелік біліктілікті арттыру мектебі: «Ғылым кеңістігі: әдіснама және инновациялық технологиялар», 72 академиялық сағат, Халықаралық бизнес университеті
- 14-18 маусым, 2021, Жазғы оқу-әдістемелік біліктілікті арттыру мектебі: «Жоғары оқу орындарында білім беру қызметтерін жүзеге асыру тиімділігін арттыру», 72 академиялық сағат, Халықаралық бизнес университеті
- Желтоқсан 2020, Курс Coursera, Market Research and Consumer Behavior, IE Business School, Мадрид, Испания, 72 сағат
- Желтоқсан 2020, Курс Coursera, Marketing: Customer Needs and Wants, IESE Business School, University Of Navarra, Барселона, Испания, 72 сағат
- Желтоқсан 2020, Онлайн курс “Туризм на пальцах” – Кіріспе курс, “Kazakh Tourism” ҰК АҚ, Ішкі туризмнің онлайн академиясы
Ғылыми жобалар:
2023-2025 Орындаушы, «Қазақстандық туризмді жаһандық деңгейде жақсарту үшін саяхатшылардың шолуларына негізделген Big Data талдауы және мәтінді өңдеу» жобасы, 2023-2025 жылдарға арналған ғылыми және (немесе) ғылыми-техникалық жобалар бойынша гранттық қаржыландыру конкурсы (Қазақстан Республикасының Ғылым және жоғары білім министрлігі)
Баяндама жасау
- Желтоқсан 2023, Стамбулда өткен «7. ULUSLARARASI ÖĞRENCİ BİLİМЛЕР КОНГРЕСІ» халықаралық конгресінде баяндама оқыды.
- 2-3 желтоқсан 2022, Сертификат, Эге университеті, Түрік әлемі зерттеу институтының 30 жылдығына арналған халықаралық Түрік әлемі әлеуметтік ғылымдар симпозиумы. Баяндама оқу, Измир, Түркия
Оқу үдерісі, ғылыми-шығармашылық жұмыстар бойынша марапаттар, сыйлықақылар және басқа да жетістіктер:
- 05.2024-29.05.2024 Алғыс хат, «Зерттеу процесінде жасанды интеллект құралдарын қолдану» тақырыбындағы дәріс үшін, Халықаралық ғылыми-әдістемелік семинар-тренингтің спикері «Жасанды интеллект (AI) және EdTech цифрлық технологияларын білім беру, тілдерді оқыту мен ғылыми зерттеу саласына интеграциялау», Назарбаев Университеті және Халықаралық Түркі Академиясы
- 12.2023-23.12.2023 Алғыс хат, «Әлеуметтік ғылымдардағы сандық талдау негіздері: SPSS және Jamovi қолдану» тақырыбындағы баяндама үшін, Ғылыми-зерттеу әдіснамасы: сандық және сапалық деректерді жинау мен талдау әдістері методологиялық мектебінің спикері, Қазақстан Республикасының Ғылым және жоғары білім министрлігі, Ғылым комитеті, Экономика институты
- Наурыз-маусым 2023, Қатысушы, Жеңімпаз. Жас сарапшыларды қолдау бағдарламасы «Қазақстан: даму сын-қатерлері және шешу жолдары», Қазақстан Республикасы Президенті жанындағы Қазақстан стратегиялық зерттеулер институты
- Қыркүйек 2022, Алғыс хат, Qolday кәсіпкерлік орталығының оқыту бағдарламасы бойынша StartUp тренингін ұйымдастыру және өткізгені үшін, Qolday кәсіпкерлік орталығы, Алматы қаласы
- 1-15 қараша 2022, Алғыс хат, ҚазҰПУ ректорынан, Qolday кәсіпкерлік орталығының «Жастар кәсіпкерлігі» курсында бизнес-тренер ретінде, Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
- 16 желтоқсан 2022, Алғыс хат, Республикалық I дәстүрлі «Зейін-2022» ғылыми-зияткерлік мектеп оқушылары арасындағы олимпиадада комиссия мүшесі ретінде (Онлайн), Еуразия инновациялық ғылыми-зерттеу орталығының Алғыс хаты
- 2020 жыл, Алғыс хат, онлайн бейне курс әзірлегені үшін: Тұтынушымен қарым-қатынас менеджменті: ұғымдар мен технологиялар. OPENU.KZ – «Ұлттық аударма бюросы» ҚҚ
Публикация:
- Kantarcı, K., Başaran, M. A., Uysal, A. K., Tükenmez, E. G., & Abdirazakov, N. (2024). Turizm alanı akademik performans: Scopus veritabanı kullanılarak Kazakistan, Türkiye ve Sovyet sonrası ülkelerin karşılaştırılması. In International scientific-practical conference “Development of Kazakhstan tourism at the world level: problems and prospects” at the International University of Tourism and Hospitality.
- Kantarcı, K., Başaran, M. A., Uysal, A. K., Tükenmez, E. G., & Abdirazakov, N. (2024). Çevrimici yorumlari kapsaminda kullanıcı destinasyon çekiciliklerinin incelenmesi: Almatı örneği. In International scientific-practical conference “Development of Kazakhstan tourism at the world level: problems and prospects” at the International University of Tourism and Hospitality.
- Abdirazakov, N. M., Kushebayev, Z. T., Numanova, F. A., Orynbet, P. Z., & Myltykbayeva, G. E. (2023). Understanding the relationships between hotel variables in Almaty, Kazakhstan: an investigation using booking. com data. Bulletin of the Karaganda university Economy series, 112(4), 7-18.
- Abdirazakov, N. (2023, April 19). Use of YouTube in promoting Kazakhstan’s tourism. In Туризм как фактор устойчивого развития региона: Сборник материалов Международной научно-практической конференции (Vol. 2, pp. 275-278). Gorno-Altaisk, Russia. ISBN 978-5-91425-189-2.
- Abdirazakov, N. (2023, April 19). Enhancing the quality of hospitality and tourism education in Kazakhstan: Opportunities and challenges. In Туризм как фактор устойчивого развития региона: Сборник материалов Международной научно-практической конференции (Vol. 2, pp. 36-40). Gorno-Altaisk, Russia. ISBN 978-5-91425-189-2.
- Abdirazakov, N., & Kantarcı, K. Tükenmez, E, Başaran, M. A. (2022). Analysis of Hotel Service Quality Attributes Based on Big Data Through Online Customer Generated Reviews: Case of Almaty. BİLDİRİ TAM METİN KİTABI, 260. ISBN: 978-625-8190-67-0. E-ISBN 978-625-8190-67-0
- Abdirazakov, N., Tükenmez, A. G. E. G., Başaran, M. A., , & Kantarcı, K. (2022). Otel Hizmet Bileşenleri ile Otel Performansları Arasındaki İlişkinin Web 2.0 Verilerine Göre Analizi: Bakü Alan Araştırması. BİLDİRİ TAM METİN KİTABI, 249. ISBN: 978-625-8190-67-0. E-ISBN 978-625-8190-67-0
- Impact of the COVID-19 pandemic on competition in Kazakhstan’s tourism sector: A case of restaurant business, Международная научно-практическая конференция «Туризм как фактор устойчивого развития региона», Горно-Алтайский государственный университет, 2022 г.
- HOW THE CONSUMER BEHAVIOR WILL CHANGE DURING AND AFTER THE PANDEMIC? Международная научно-практическая конференция UIB «Цифровые технологии как важный инструмент смягчения последствий экономического кризиса в условиях интеграции казахстана в мировое сообщество», 2021г
- Psychological and Pedagogical Foundations of Teachers’ Self-improvement in Conditions of Inclusive Education, Annals of the Brazilian Academy of Sciences Printed version ISSN 0001-3765 / Online version ISSN 1678-2690, 2018
- MEGA EVENTS IN KAZAKHSTAN – IN SEARCH OF THE BALANCE BETWEEN PROMOTION AND BUSINESS. “Mega-events Footprints. Past, Present and Future” published in Brazil, 2017
- Abdirazakov, N., & Adbanova, A. (2017). The development of tourism industry in Kazakhstan: Problems and solution. In Материалы IV-й Международной научно-практической конференции «Туристско-рекреационная сфера как фактор социально-экономического развития страны (pp. 4-7). April 26, 2017. ISBN 978-601-214-306-5.
- Abdirazakov, N. (2017). Мега-ивенттер ұйымдастырудың қызмет көрсету саласындағы кәсіпкерліктің дамуына әсері. In Международная научно-практическая конференция, посвященная 63-летию Ахметова Жусупбека Бейсбековича на тему “Актуальные проблемы предпринимательства и предпринимательского права Республики Казахстан” (pp. 106-108). ISBN 978-601-222-116-9.